Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
01.07.2007 12:26 - Целувам те,слънчево момиче!
Автор: mari Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1279 Коментари: 1 Гласове:
0

Последна промяна: 10.07.2007 20:25


  Прекрасен ден,слънце мое!Избрала си един от най-красивите дни в годината,за да се появиш и да ни радваш със слънчевия си характер.Какво да ти пожелая?Бъди много здрава,защото здравето е всичко.Желая ти да бъдеш много щастлива и съм убедена,че ще бъдеш.Не може прекрасен човек като теб да не получи най-голямото щастие на света.Скоро ти ще получиш най-прекрасния дар,който може да получи една жена-първата си рожба.Възпитай я да бъде като теб-винаги усмихната и жизнерадостна,обичлива,честна и добър приятел.Да.Приятел,а не сестра.Нямам по-добър приятел от теб и ти го знаеш.Колко пъти съм ти казвала:”Ти си моя Гуру” :)Ти си моята съвест.Колко пъти само с една реплика си ме изваждала от тежките ми състояния,които напоследък не бяха малко.С една дума си променяла мирогледа ми и проблемите вече не изглеждаха толкова сложни и страшни.Възхищавам ти се за борбеността, силата на характера и начина, по който всичко приемаш с усмивка- и добро и лошо.

 Аз мога и искам да ти подаря много неща.И ще имаш всичко,което пожелаеш от мен,рано или късно.Но един подарък(за мен най-ценния) ти вече отдавна сама си взела-сърцето ми.То е твое за винаги,каквото и да става.С каквото и да ни сблъска живота от тук нататък,знай,в моето сърце има едно много специално местенце-за теб.Там винаги можеш да се скриеш,да получиш подкрепа,разбиране,помощ и много обич.
   
                  Целувам те,слънчево момиче!
image
                              

                                                                                               

                                                                        



Тагове:   момиче,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. анонимен - Да ти е жива и здрава и много да се р...
01.07.2007 16:37
Да ти е жива и здрава и много да се разбирате!!!! Ти го заслужаваш, приятелко!!!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: mari
Категория: Лични дневници
Прочетен: 228428
Постинги: 96
Коментари: 217
Гласове: 1779
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930