Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
27.08.2009 10:33 - Всичко знам за тебе бебе
Автор: mari Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2087 Коментари: 4 Гласове:
2

Последна промяна: 27.08.2009 10:39


Днес сестра ми ми изпрати едно стихотворение,което ме трогна.За това реших да го споделя с вас.Не знам кой е автора,но ме доведе до сълзи.

Всичко знам за тебе бебе

Днес татко ме гушна и радостно рече:
В корема на мама живее човече.
Дали е момченце или пък момиче?
Дали ще е братче или пък сестриче?

То колкото житено зрънце е само,
но спи и расте под сърцето на мама.
И сигурно много прилича на тебе,
когато си бил във корема й бебе.

Туй, че нашето бебе пораства, е ясно.
Ами как се побира? Не му ли е тясно?
Не, не се тревожи! - Мама права застава. -
Виж, коремът ми също расте, наедрява.

Все едно е хралупка - тъмна, топла и мека,
все едно е къщурка - и просторна, и лека...
Ден след ден се заобля, ден след ден се издува -
има място за бебчо дори да лудува!

Вече в кухнята често заседява се мама.
Ние с татко се смеем, че похапва за двама -
два банана изяжда, две филийки препича
И след малко от глад към хладилника тича!

Ала то е, защото се храни със нея
бебчо, дето в корема й кротко живее.
Как, ще питате вие, като няма устичка?
Ще ви кажа - през някаква тайна тръбичка.

Понякога мама бледа лежи.
Навярно коремът й доста тежи.
Тогава съм мил - безшумно се движа
и заедно с татко за нея се грижа.

Когато заспи, стихват стъпки и песни -
съня й не бива никой да стресне!
Влакчето даже мирува, кротува,
защото и бебето също сънува.

Колко много коремът на мама порасна!
Всяка рокля предишна сега й е тясна.
Вътре бебето шава, премята се, рита
и почуква с юмруче... За мене ли пита?

Знам, не вижда оттам непознатия батко,
но познава гласа ми и този на татко,
затова му разказваме как си мечтаем
скоро заедно с него у дома да играем.

С нетърпение питам: Защо ли се бави?
И кога ще излезе? Да не би да забрави?
Още малко остана - моят татко отвръща. -
Ще ухае на бебе после цялата къща!

Най-накрая е тук! Вече имам сестриче!
Вижте, то се усмихва! Вижте, то ни обича!
Ох, как искам по-бързо да стане голямо!
Не расте ли и братче в корема ти, мамо?


      image




Гласувай:
2



Следващ постинг
Предишен постинг

1. victoriavselena - колко хубаво
27.08.2009 10:38
чак ми се доражда. Радвам се, че имаш такава сестра. Прегръдка.
цитирай
2. mari - Хубав ден!
27.08.2009 10:40
И аз го почувствах като теб.
цитирай
3. hel - Много е сладурско.
27.08.2009 11:00
Много е сладурско.
цитирай
4. mamas - Много хубаво стихотворение!
30.08.2009 08:38
Написано е от Мая Дългъчева. Тя има много хубави стихове за деца.
Хубав ден!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: mari
Категория: Лични дневници
Прочетен: 228597
Постинги: 96
Коментари: 217
Гласове: 1779
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930